Allsång på Liseberg!

Så var det Måndag och jag plus dom andra skulle iväg ännu en gång. Upp rätt tidigt för att göra sig iordning. Runt 11 kom dom och hämtade oss. Man blir ju rätt trött av att va uppe tidigt och sen lägga sig sent...
Vi var där redan när det öppnade ungefär..nämligen klockan 13! Så bra platser fick vi ju. Tur med vädret hade vi också. Men nu är det ju så alltid när det gäller mig att det blir tvärtom. Jag hade på mig jeans och tog med mig en kofta plus en annan tjock tröja. Men näpp! Inget regn utan strålande solsken och varm var det. JAG KLAGAR INTE!!! Älskar sOligt väder,men är det inte typiskt eller?? Joo!
Som tur va så hade man ju linne på sig OCKSÅ! Så det gick ju att sitta i det såklart:) Haa!
Lite innanbilder!
    

Satt länge och väntade!


Jag&Celicia satt ihop!

Här är jag innan det börjat!!


Det var jättekul faktiskt. Det brukar alltid vara sån glädje på just såna grejer och det var det också!! Som tur var så kom dom inte fram med micken...puuuh! Tuuur fast samtidigt så hade ju det varit jättekul. Eller njah...var där på Liseberg när det var allsång på jul när Nanne var där en gång för nåt år sedan. Då skulle vi sjunga "Rudolf med röda mulen" så sitter syrran framför mig och hennes kompis. Så det första Lotta gör är att gå till dom. Nämen shit...yes nu kommer hon väl inte till mig hinner man tänka. Häpp..så lyckat va det:O Då när hon kramar om dom och dom sjunger med kollar hon bakåt rätt på mig och så kommer hon med micken till mig GIVETVIS. Slår ju aldrig fel. Rudolf med röda mulen,hette en då vanlig ren. Som blivit kall om mulen när han....osv!
Ojojoj!!! Haha!!
Eddie Olivia eller vad han nu hette kom först fram och sjöng. Sen kom Tomas Pettersson!! Sist med inte minst...joo hon är minst! Nanne Grönvall :D Men underbarast är hon!! Hon sjöng Håll om mig & Du är min man!
När Nanne då gick ut i publiken och skulle sjunga allsång blev det AVUNDSJUK :D Jihoooo!!!!!!!! Inte svårt när man kan:D Attans skit jag inte fick sjunga :( Jag blev faktiskt lite besviken på henne. Hii.


Nanne tog ton till  Avundsjuk!!!


Varför är det då så fåå som faller för mig! Att du är så snygg,det äcklar mig!!!


Hoppas hon kommer fram till mig nu tänkte jag:O


Men inte då...hon tog dessa och vipps så var hon redan förbi;-P

När vi satt där och Nanne uppe på scenen i soffan så vinkade Nanne på oss och vi vinkade allt vad vi kunde sen! Ååå va gullig hon är. Man blir så otroligt glad av att träffa henne och hon säger så fina ord till en:D Häftigt!!!

                           Här kommer lite olika bilder från kvällen!

                                
                               


 ♥

Thomas Pettersson har man fått träffat nu för tredje gången och när vi träffade honom nu så sa han: Här har vi några till som har fått höra den igen. Tredje gången sa vi! Men det med köttfärsen va nytt säger han då och skrattade. Haha!!
Han är så käcker han och väldigt trevlig;-P Det va kul!!


Thomas Pettersson!


Thomas och Nanne!

Vi fick stå länge och vänta. Hade ju bestämt vi skulle pratas vid idag,men man vill ju låta dom andra få träffa henne med och inte bara tränga sig före precis.
Det va verkligen mycket folk. Tillslut kom vi fram innan hon strax skulle gå:) Heeeeejj!!! Kul att nån blir så glad av att se en iallafall;P
Hon frågade vilken tid vi kom dit och sa att hon hade sett när vi kom och spanat efter oss då. Frågade om vi skulle åka hem till Borås ikväll. alltså det är såå kul när hon vet vem man är :D
Sen fick några andra komma före...sen pratade vi igen och då ville vi ta nåt kort med henne. Så såhär såg det ut:


Jag...Nanne...Josefin(syrran)!



Så fick Celicia ta ett med Nanne med.....visar inte det dock för Celicia vill nog inte det har jag fått reda på.

Men då ville Nanne att vi skulle ta ett gruppkort med,så jag fick slänga kameran till vakten som egentligen ville att Nanne skulle gå. Haa... är alla nöjda med Nanne. Nää för då kommer vi där....

Det kortet ser ut såhär:


Jossan,Celicia,jag och Nanne!

Då trodde vi att vi var klara...men nähädå. Då sa Nanne det att så får vi ta enskildakort =)

Här har vi mig då och Nanne!!!
♥♥♥♥♥♥
                                                   Ååå va fiiiint =)

Lika snygga allihopa sa hon och när hon skulle gå så sa hon att vi syns på Vild. Hon är så gullig för hon slänger ju slängkyssar till oss jämt och jag råkade göra det med som en reflex...haha...det va kul!

Pratade ju med Nanne en stund och sedan skulle vi ju ta en del bilder somsagt. Tog även lite andra blandannat detta innan det bar iväg hemmåt:

HAHA,det ser bra roligt ut de kortet!


Sen bar det av hemmåt efter en mycket lyckad dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0