Äntligen fredag! =D

Åh va härligt att det är fredag! Denna fredagen har jag väntat länge på. Bara kunna få va ledig och slippa tänka på så mycket. Pappa fyller år imorgon så det blir nog lite kalas,men det är inte så att jag behöver tänka på så mycket då ju. Blir det lika fint väder som det varit nu dessa dagar man jobbat så skulle jag hemskt gärna vilja åka till havet och sola. Jossan ville gärna dit med. Kanske inte så bra om pappa fyller,men då åker vi nog på söndag iallafall om nu inte pappa skulle vilja dra till havet och sola nu innan han börjar jobba igen? Man vet aldrig,kan ju hoppas åtminstone. Ska hålla tummarna ;-P
              Idag var det en boende som frågade mig om jag brukar bada mycket? Han tyckte jag hade muskler och såg ut som att jag brukar simma mycket...såna muskler tydligen?! Nää inte så ofta sa jag. Det kan jag ju inte påstå,har väl hänt några gånger att jag brukar motionssimma,men verkligen inte ofta. Däremot så gör la kanske min stackars träning hemma lite resultat då. Fast jag har nog rätt stora deltamuskler som jag ärvt efter pappa tror jag :S Fyy...jag måste bli smalare! Gick hem från jobbet idag igen...hann inte hela vägen för pappa tog upp mig på vägen,han hade varit nånstans,var så jävla varmt så det va väl bra då ändå. Går fram och tillbaka på jobbet så motion får man tillräckligt ändå. Men känner gärna jag vill gå så mycket som möjligt.
               Idag på morgonen när jag vaknade och första timma på jobbet hade jag så ont i halsen. Nös gjorde jag med. Det blev bra sen som tur va. Sen när jag gick där kände jag hur det värkte i käken igen. Obehagligt är det :( När det blir så så påminns man om hur det hemskt det va då dagarna efter operationen och hur jävla ont man hade då. Annars är det konstigt hur snabbt man kan glömma såna hemska smärtor. Visste inet vad man skulle bära sig åt då! Ingen kan ju heller förstå eller ens föreställa sig hur det kändes. Den där hemska värken va fanemej inget att skojja om ;-P Haha!!
Oj,nu gjorde jag ju nästan det själv ;-)
Kanske är det inte så konstigt man kan känna av lite smärta..eller så är det konstigt?! Jag vet då INTE??? Just nu känner jag inte av nåt iallafall :)

Ska nog sätta mig ute lite solen nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

Njut av din bara vara helg!!! Sådana helger är underbara!!!

2008-08-01 @ 22:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0