Avklarat!

Konstig dag! Klockan är 22:35 och här sitter jag. Satt i min säng och höll på att skriva lite anteckningar om dagen och lyssnade på musik. Så kommer syrran och hennes kompis som är här och ska sova över och säger JENNY du ska ju inte sova. Du ska kolla på skräckfilm med oss :O Nu??? säger jag förvånat?! Tänkte att då kan jag lika gärna gå hit en snabbis också. Jag hade faktiskt tänkt sova eller kanske tom läst lite. Varenda gång jag har tänkt läsa så kommer något emellan.
Fast va sjutton,det är fredag och jag har slutat jobbet och är ledig. Gööött... men sorgligt som bara den. Så film kan ju va skoj!
Näää va trött jag är! Jag som brukar va så pigg när jag ska upp och jobba. Men nu när jag kan få va pigg och inet behöver upp tidigt så vill det inet va på det viset nä. Jag är inet förvånad inte. Och så undrar jag varför jag skriver INET och inte INTE hela tiden. Haa! Är för trött kanske.

Ska på Brölloppsfest imorn i Hajom! Så jag får väl se om jag hinner skriva något imorn då....

Sov nu så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0