Bröllopsfest i Hajom!

Var på ett väldigt fint bröllop igår(lördag)!!! :D Jättetrevligt var det! Välkomsdrink ovh sen såg vi det var bordsplacering. Hjälp..neeej tänkte jag. Hur ska detta sluta! Gick där ivrigt och letade upp vart man skulle sitta vid detta långbordet. Såg mitt namn och kände mig ganska nöjd med mina bordspartners ;-P


Här är min plats:)

Här skålar jag med kameramannen!



Vi skulle ta kort med brudparet!


Jag och brorsan:D


Jag och syrran!

   
Jag :O                                                                              Syrran och Björn!    

Det stod lite om alla i programmet som vi fick! Nää kolla vad det står på mig. Eller nej kolla inte förresten:O


Bröllopsparet var så fina ihop så kul att få träffa dom:)
Dom bor ju nere i Singapore så det är ju inte ofta man träffar dom precis!
Johan och jag tog några rundor till baren. Hmm...jag har nog inte sett Johan i så bra form innan. Eller om man ens ska kalla det bra form?! Jossan höll sig nykter vilket var beundransvärt.


Mormor,brorsan och Matilda!





Måste göra mig klar nu för snart drar vi till Borås och ska se Diggiloo! Är bjudna på Nannes gästlista så det ska bli väldigt spännande detta;-P

Pusss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så det blev ett lyckat party? Nannes gästlista??? oj shit är ni så nära vänner jenny?

2008-08-17 @ 20:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0