Morsning!

Då har jag vaknat och gått upp rätt tidigt idag! Eller om man kan säga att nio är tidigt! Det är väl ganska lagom egentligen,men när man väl är ledig kanske det räknas som "lite" tidigt.
Har hunnit med att äta frukost också och snart ska jag gå och ta på mig riktiga kläder. Sen måste jag gå ner och börja städa i källaren...ska hänga upp tvätt och tvätta lite. Har så mycket som måste göras men det har svårt för att bli av när allt är i en enda röra. Mamma är ju med ledig nu så jag ska be henne hjälpa till. Brorsan med för den delen,det lär ju bli lite värre och få han övertygad. Jag vet inte hur många gånger han bett mig nu idag om att jag ska beställa en Cd-skiva till honom som han vill ha. Men jag säger som så att det är onödigt eftersom han behöver spara dom pengarna till resan och dessutom så kostar frakten ju en del och då är det ju onödigt att bara ha beställt en skiva. Tycker jag!!! Men får väl se...nu har jag ingen lust med det ialafall. Så han hjälper väl inte till med nån städning när vi nu inte beställer. Vem vet?!

Jag ska iallafall börja nu! Så hej med er!!!
Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0