Sista dagen på jobbet imorn!

Hejhej!
Sista dagen imorn...nää va konstigt det känns! Både på gott och ont! Känns så bra att äntligen kunna få va lite ledig. Har så mycket jag måste göra så kommer ju finnas sånt som måste göras iallafall. Blir säkert helt tvärtom också om jag tänker efter. Kan ju bli lite rastlös ibland. Fast samtidigt så känns det så sorgligt:( Finns en extra anledning till det,men det ska vi verkligen inte gå in på här inte!!!!
Jag fryser så...har lite huvudvärk med känner jag. Får väl inte tro att jag blir sjuk. Nääh,det är nog bara jag som är kall. Kallt i huset helt enkelt eller att jag suttit här ett tag nu i min ensamhet och  funderat,grunnat och lyssnat på så sorgliga låtar. Snart är det slut med det för nu ska jag gå och tvätta lite. Sen försöka att inte tänka på det jag tänker så på hela tiden.
Nu är det ingen som fattar nåt och så ska det va och förbli,iallafall här! ;-P

Mormor hämtade mig idag och sen bjöd hon på mat här som hon hade lagat. Gott! Resten av tiden har jag nog suttit här somsagt...nu är jag fast. Näpp,nu ska jag dra...

Skriver väl en trudilutt imorn! Hörs!
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hoppas inte det är något jättetråkigt du grubblar på Jenny?



kram till sötisen

2008-08-15 @ 19:00:56
Postat av: Jenny

Jo Ida:S Fast det beror på hur man ser det;-)

Men inget hemskt så sett,men sorgligt! Vi får ta det nån annan gång du!

Hoppas allt är fint med dig och att du har det bra:) Kram rara du!

2008-08-15 @ 22:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0