TJABBA!

Hej!
Min dag idag har sett ut såhär. Jag gick upp tidigt,gjorde mig iordning för att sen åka till jobbet. Var på jobbet fram tills klockan tre då jag slutar. Sen kom jag hem och då gick man runt lite och gjorde lite olika. Satt en stund vid datan för att åter igen försöka bränna en skiva,men det går ju fan inte. Ger mig ju inte men nu har jag gett upp,har slösat ut så många skivor redan:( Fattar inte varför det inte går:O Sen middag. En rask kort promenad i duggregnet,efter det lite träning och slutligen ett bad och ett telefonsamtal. Och nu sitter jag här. Ska strax måla naglarna och börja läsa en bok jag fick när jag fyllde år.

Ska nog lägga mig rätt tidigt idag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0