JOBB!

Sov såå gott idag på morgonen tills det att jag blev väckt. Vaknade av att det ringde men va ändå så trött så det nästan kändes som jag drömde. Ni kanske fattar hur jag menar? Hör demamma säga: Jag ska väcka henne,vänta lite! Nåt i den stilen var det. Då kom mamma med telefonen till mig och sa att det är telefon.
Trött som jag va fattade jag ändå att det va från jobbet. Men om jag va vaken ska vi inet tala om. Man får ju knappt fram rösten.
God morgon Jenny va ju rätt ord! Så fick det bli,jag gick upp och gjorde mig iordning och sen tog jag mig dit. Skulle va i S och det va ju ett tag sen nu. Närmare bestämt ca. 6 veckor sedan så jag va tvungen att tänka till där. Vad är det jag ska göra nu. Men det gick hur bra som helst. Allt satt och jag kom ihåg ;-)
Nackdelen med att man har det såhär är ju att man går och inte kan göra det man vill. Nervös som jag är av mig. Jag vet ju inte än om jag ska jobba imorn också eller inte.
Fast nu kanske klockan är för mycket för att dom skulle kunna ringa,jag vet inte?!

Jag sitter ock forskar om utlandsresan vi ska på. Har läst både bra och dåliga grejer! Någon som vet nåt om Tunisien-Hammamet kanske? Skulle ju va kul om någon kunde berätta lite om det isåfall ;-)
Syskonen skulle iallafall ta samma spruta som jag tog när jag åkte till Marocko,ska fylla på en andra gång med det vaccinet. Så nu vet vi det. Bra att det va samma:)

Ha det fint<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0