Fredag och inget särskilt!

Hej hopp!
Då sitter man här,hoppas på att nåt kul ska hända. Jag som var så himla trött imorses när jag skulle upp och hade bara en önskan om att jag kunde fått legat kvar i sängen. Klockan ringde och jag ställde om den,somnade,klockan ringde om igen och jag ställde om dem. Så höll det på. Att det ska va så förbaskat gott att sova när man måste upp. Så tänker man men äsch,det är ju fredag och man kan ta det lugnt och skönt när man kommer hem istället och hela helgen :)
Gått rätt trögt idag,känt mig lite hängig eller vad jag ska säga. Nu fryser jag och har lite huvudvärk,inte pigg direkt,så det är la inte för kul precis. Kanske blir bättre sen :) Så nu när denna dagen äntligen är över känner man sig inte så glad som man skulle velat.
Men ibland blir man så trött på allt,vill göra nåt kul eller prata med någon. Konstigt nog så är man inte heller pigg på nåt. Knepigt! Ibland förstår man sig varken på sig själv eller andra. Hmm.

Jag ska sysselsätta mig med Idol ikväll antar jag. Hejja...?? Hejja. Har ingen absolut favorit som jag brukar haft dom tidigare åren och dom har vunnit..nästan alla ;-) Konstigt det med. Är det nåt jag har tur i så är det gissningar och va kallar man det? Brukar gissa rätt.

Skannar lite gamla bilder så jag bjuder på en fin! Här är från Egypten när familjen va där för några år sedan:) Om man ändå kunde trolla sig dit ;-) Men jah,på den tiden uppskattade man ju inte saker och ting på samma sätt som man gör idag. Men jag va ju mindre då klart,men ändå. Hade det vart idag så hade jag försökt njuta av varje sekund. Fast det är klart man lär sig ju alltid nya grejer och man mognar ju..åldras med;) Haha!
Sånt som är viktigt nu kanske man inet hade en tanke på då. Nu försöker man fånga varje utsikt och dag på ett helt annat sätt om man är ute och reser. Jag älskar ju att resa. Ååå,det hade jag kunnat leva på ;) Nää,men jaa resor och äventyr. Om man ändå vore miljonär!  Nää,det hade inte varit samma sak då tror jag. Herregud,då hade man ju bara kunnat sticka iväg utan tvekan och inte alls vart så mycket planering och skit med det. Roligt att kunna ha något att se fram emot. Men det är ju olika för alla. Vi har ju våra egna åsikter.

ΕGyρτEπ!


≈ Trevlig kväll önskar jag DIG ≈

/ Jenny





Kommentarer
Postat av: Cajsa

nej men hejsan sötis! :D

ja, jag va fram och tillbaka tre gånger sen sket jag it eftersom att jag aldrig vågade.. XD

2008-12-05 @ 18:51:25
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

Hjälp mig bestämma min nya layout! Läs senaste inlägget i bloggen!

xx Cajsa

2008-12-06 @ 22:40:36
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Ida

Man önskar man kunde njuta lite mer av livet en vad man gör håller med dig jenny. Man har så svårt för att slå bort alltid kommer nya saker att fundera på. Men men bara och kämpa på. Igenting kan stoppa oss inte san Jenny.=) du är så go och fin

2008-12-08 @ 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0