Min lilla tand!

Tjenahej! :)

Denna dagen har jag mest stressat från affär till affär i förhoppning om att hitta nåt. Lyckades jag hitta allt jag skulle tro!? Stressade gjorde jag väl inte direkt men det är så rörigt allt nu.
Hade jag inte legat sjuk denna veckan så hade det sett "lite" annorlunda ut! Hade såklart haft lika mycket att göra men hade ju hunnit med det jag nu kanske inte kommer hinna. Nej.det jag faktiskt INTE överhuvudtaget alls kommer hinna. Suck!
Har inte hunnit baka vilket jag så hade ställt in mig på och fått gjort,ja som idag exempelvis hade ju passat bra. Inte då.

Skulle ju va hos tandläkaren klockan nio och åkte kvart i åtta nåt,oj va trött jag va på morgonen. Kom kanske en kvart tidigare till Borås och väl inne i väntrummet satta man sig ju och sen väntade på att klockan skulle bli nio och min tur.
Sen ropade dom upp i högtalaren Jenny Andersson! Då blev jag paff ;-)
Men det va bra. Va klar när jag skulle komma in liksom. Haha :)
Gick väl bra där och så. Nu orkar jag inte skriva ner vad som sades och gjordes där.får la se om jag jag skriver det senare nån gång. Hinner ju inte med hälften.
Två tänder går ihop så det är så irriterande. Han filade ner lite men dom går ihop. Åh så irriterande det är nu. Skit!

Röjde och grejade en stunde sen hemma. Därefter åkte familjen till Varberg för att handla lite. Syrran och jag gick iallafall ihop och köpte julklapp till pappa och till kompisar.

Detta får bli allt från mig nu ikväll! Nattinatti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0