Spöken...finns dom?!?

Kunde inte sova inatt....klockan var runt 2 och man vill ju så gärna somna men så går det bara inte. Har väl helt enkelt vant mig vid att gå å lägga mig sent och därmed sova länge,bytydligt längre än vad jag brukar i vanliga fall.
Det blåste v'äldigt mycket ute och dörren till garaget smällde mot något så man blev ju mer klarvaken när det smällde så. Men helt plötsligt så hörde jag att något tog i dörren. Man kan ju tro att det bara är inbillning,men jag är så säker på att det var någon. Jag satte mig upp i sängen och blev så rädd,kunde knappt röra mig. Visste inte om jag skulle gå upp eller försöka somna om.
Somnade väl tillslut runt tre nångång skulle jag tro:/

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror på spöken. Inte vita lakan som flyger runt, utan.. ja, det är svårt att förklara. Ibland låter det som att någon tar i handtaget hos mig också. Skitläskigt!! Kram

2008-04-22 @ 21:19:26
URL: http://schlagerankan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0