Alltid lyckas man på något vis!

HEEEJ!!!

Nu har jag hjälpt brorsan och städa hans rum! Bättre att göra det mesta så det blir rätt gjort,så nu är alla dammråttor borta..så gott som iallafall;-) Hee! Det blir ju tyvärr lätt så att om det är dammigt i ett rum sprids det och flyger ut:/
Skulle önska han kunde stänga av musiken med...har snart fått nog av Robbie Williams! Det är Robbie,Robbie,Robbie varenda eviga dag och då är det inte så konstigt om jag snart inte orkar höra mer om honom. Uttjatande är det faktiskt! Fast bra är han ju men snart har det gått till överdrift!!!
Är det inte Robbie Williams så är det Lasse Stefanz!!! Någon måtta får det allt va:D


Igår var jag på vikariemötet som jag inte direkt såg fram emot att gå på. Men man är ju så illa tvungen. Grannen skjutsade dit mig och jag gick ur bilen ställde mig där och kollade mig omkring. Där fick jag stå mittemelland bland några hus som ett fån:O Vart fasen ska jag ta vägen??? Man får ju panik!
Som tur var fick jag syn på en som verkade jobba där och det gjorde hon ju också,sen kom det en till som skulle på mötet:) Fick sätta oss i en konferenslokal och sen kom det bara mer o mer,men vi var inte så många.
Brandinformation och allt möjligt! Alltid lyckas jag göra bort mig på något vis. Vad ska man göra då? Hur mycket jag än lyssnar och försöker koncentrera mig så har jag svårt för att informationen ska fastna i skallen:( Ååå!! Irriterande!!! Det är väl kanske att man är så nervös så man inte kan ta in sig allt! Sen klart hade jag väl annat att tänka på!
Men pinsamt är det då sen när personen i säg som höll i informationen frågar då! HA,VAD GÖR MAN DÅ OM LARMET BÖRJAR GÅ? Så kollar han på mig!
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!! Jag skulle önska jag kunde trollat bort mig i den sekunden! Hjälp mig snälla!
Vetefasen vad jag svarade! =( Usch,fyy! Tur det är över!
Nu är det ännu en dag imorgon också som måste fixa sig! Vet inte hur det ska gå med det,snälla Jossan skärp dig nu å följ med! En halvtimme sen kan du väl förfasen bli!!!
Inte kul att bli sviken och det vill jag inte bli,så hon kan fan följa med! Nä nu är jag irriterad,hade planerat så bra och så händer grejer som nu gör att hon kanske inte följer med:( Ska till Varberg kanske jag ska berätta.
Efter detta mötet var slut så hämtade dom mig och vi åkte direkt till Marbäck mot Ulricihamn för syrran skulle spela match där. Satt där änna in i sista sekunden och väntade på att två som vi känner som skulle komma och kolla. Dom kom tillslut och det var så trevligt så;-P Haa!

Nähää,nu måste jag och brorsan ut och leta efter kattmamman som inet varit här på säkert två dagar. Missarna är SÅÅÅÅ hungriga och den mamman brukar aldrig vara borta länge så jag är så rädd den hänt något:( Snyft:(

Stoooor kram från mig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0