Busfrön!!!

Tjoosan
Har tagit lite kort på mina söta små raringar idag! De är enna riktiga små busfrön allihopa. Eller klart det finns några som är lite lugnare än vissa andra klart. Men annars så busar dom på. Smiter från det rummet dom är i och mamman är ju inte bättre som kallar ut dom små. Mjaaauuu...mjauu säger hon och vipps så är alla tio ute i hallen och springer för glatta livet! När någon glömt stänga dörren såklart då. Försöker få fatt i dom och släppa in dom på det stället där dom bör vara,men ingen idé längre för har man väll fått in några och väl stänger till dörren så är det lika illa för när man ska gå dit med nästa kattunge så springer alla andra ut. Katter är listiga djur minsann!! =) Hih!

Här är några av mina små raringar:

Denna lilla gosingen är såå himla sööööter ska ni veta!!!




En av Signes barn!

♥ ♥


Lilla Sabina<3




En liten låg hos mamman! Tror detta är en av Stinas missar. Så detta är ju hennes nya mamma!!! =)



Stinas misse som saknar sin lilla mamma!!!








En av Signes:




Tyvärr fick jag ta ett lite äldre kort på lille Svante,men det får ju bli väl. Han är lika söt där som nu!!! Nu är han ännu charmigare ;-P




Här har vi tre stycken: Två av dom har redan varit med en gång!




Inte säker på om jag fått med alla på kort idag,vet att en fattas. Resten får väl vara med en annan gång då :P
Lite svårt med att avgöra vem som är vem med på kort för det finns en del likheter med vissa av dom.

Hoppas ni alla får en underbar dag!! Själv har jag tänkt änga kvällen åt FOOOTBOOOLL....för en gångs skull och jag hoppas på MÅÅÅL! Från Sverige då alltså ;-D Haha!

Tjingeling på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0