Saknar mitt lilla charmtroll Stina!

Min lilla Stina♥
Saknaden är enom! Saknar henne nåt så fruktansvärt! Så orättvist att om det nu är så att hon blev påkörd av någon jävla idiot. Min lilla guldklimp,hon förtjänade inte detta. Jag är så jävla förbannad! Hur kan nåt sånt få ske? Folk kör som idioter här förbi. Visst är det så att man inte kan hjälpa om en katt plötsligt hoppar fram framför ens bil. Men hur fort kör personen i fråga då? VA?? Det kan man ju fråga sig. Där tåls det allt att tänka om!
Saknar dig så!

Det känns ändå bra att veta nu att hon inte lider! Stina fick somna in! Man vet inet hur bra hon hade kunnat klara sig sen och om det ens hade kunnat gå och rädda henne. Det hade redan blivit infekterat såret och benen syntes ju i det! Hade inget annat val kändes det som när vi var hos veterinären. Så det fanns ingen tvekan om saken.
Jag blev så chockad,följde ju med mamma och brorsan dit ifall att. Detta var inte vad jag hade räknat med:( INte att lilla Stina skulle behöva lämna oss. Han gav henne lugnande och hon försökte bita honom. Hon var en liten fighter Stina. Sen fick vi vara ensamma med henne i 10 minuter. Jag började ju störtlipa såklart:(
Sedan kom han och stack en spruta rätt i hjärtat så hon somnade in.........

Lilla Stina blev 1 år och 18 dagar!
Stina lämnade efter sig 4 små missar på 3 veckor och två dagar gamla.

Skulle önska jag kunde vakna upp ur denna mardröm,för det kan bara inte va sant detta:(

I miss you so bad!!!


Ett sista kort på våran Stina i buren!

Tårarna tar tydligen aldrig slut. Känsligt att skriva om detta! Men nu får jag försöka göra något annat en stund!

Var rädda om era nära&kära<3

Stoooor Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Hon var så vacker lilla Stina=) Nu är hon i katthimmlen dit alla snälla å fina katter som stina kommer till.

kramar till min fina vän Jenny

2008-06-11 @ 15:58:36
Postat av: Sophie

Beklagar sorgen!

Till något helt annat, skulle man kunna få din mailaddress? Jag blev käkopererad i tisdags och skulle gärna utbyta lite tankar med någon som varit i samma sits. Maila mig, lämnade adressen i kommentarsfältet. Mvh Sophie

2008-06-12 @ 21:24:14
Postat av: Linda

Ja, lilla Stina var så fin!! Stackarn var hemskt det var:(, men man får tänka att hon fick det bra, å slapp lida allt för länge:(. Men det är ju så synd om kattungarna:(. Stor Kram till dig min vän.

2008-06-12 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0