Ska man dansa eller sitta helt still,ska man chansa,ta en till!

Hejheeej!! Kom nyss på att jag börjar jobba om en vecka:O NEEEEEEEEEEJ!!! Fyfasen va hemskt! Men jag hoppas ju innerligt att det går kanonbra, så det inte känns helt fel,kanske vantrivs eller att man gör massa fel:O För det vill jag verkligen inte alltså. Fast vem vill det?! Vet hur hemskt det är när man inte trivs så bra på en arbetsplats. Jag får va glad för att jag inte ska vara på det stället jag varit tidigare på under somrarna...äldreboende! Visst kan det va kul ibland,men det blev för mycket tillslut för min del. Blev väl skrämd. Hände en grej där som klart gjorde mig rädd och det är så hemskt när jag tänker på det:(
Men denna gången ska jag inte jobba som undersköterska trots att man har det som utbildning utan nu ska jag städa och sen va i kök. Lite annorlunda,men va sjutton. Får försöka va glad för att man överhuvudtaget fick något:-P
Men jag är ju så orolig och nervös! Över inget!

Som nannis sjunger:
Man vill bli skrattad med men ingen vill bli skrattad åt.
Vi räds att kallas misslyckad,en tönt eller ett fån.
För ingen vill en looserstämpel i sin panna ha,för då står mobben där och vrålar HA HA HA!!!
Som många dom försöker va till lags som få.
Men jag lovar att nån kommer prata skit ändå!

Ska fråga syrran om vi kanske ska gå ut och gå en runda med! Så vidare inte regnet öser...
Vi som små;-D
Lillasyrran&lilla jag!!! =D

Jag har nu insett att jag tror allt att jag får skriva ner lite texter för dom är så otroligt vettiga och tänkvärda!!! Det kan man ju alltid om man inte har så mkt att göra. Mormor har varit en stund här nu på morgonen...hon skulle se på missarna bla.
Städdags nu!
Ha en underbar dag!!  Pussss!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0