Tandregleringen!

Nyss kommit hem från mormor som jag gick till efter det att jag kom med tåget från Borås. Hade tid halv nio,usch va jobbigt det va att ta sig upp idag. Josefin kom och väckte mig och sa Jenny kan du göra mitt hår nu? Men jösses då. Klockan va kvart i sex. Jag tänkte ju inte precis börja dagen med att stå å göra hennes hår. Måste göra mig först tänkte jag och äta. Så det gjorde jag och hann gjorde jag med. Konstigt nog:) Men va stressad man blir det sista. Alltid samma varje gång;-P
Är så trött nu så jag skulle kunna somna. Fick mat hos mormor med,pannkakor...alltid lika gott:) Nu måste jag på toa känner jag med rörmokaren är här och plockar ner våran gamla fula dusch här uppe som ingen använder. Min idé ska jag tillägga. Yes,nu ska här fixas och donas så småningom. Får mer plats på toaletten med,så det blir säkert kanon!!
Nä jag tror jag somnar,skulle jag lägga mig nu skulel jag nog det,så trött som jag är. Har absolut ingen lust till att göra något alls idag. Bara vila och ta det lugnt!

Dessutom har jag ont i mina tänder,nu är det eländet igång med;-) Jippie! Alltid säger man ju att allt är bra när någon "tandläkare" frågar. Nämen det har ju gått bra sen sist,det har det ju faktiskt!
Men nu ska jag ha gummidragen eller gummibanden som jag säger varje natt nu istället på båda sidor,det kommer ju gå bra iaf. Känns faktiskt tryggare. Härom natten kände visste jag inet hur jag skulle bita ihop,kan inte svara på om jag drömt det eller om det var på riktigt. Haa,jobbigt när det är så. Så har man dom i så lär det inte bli så i allafall. Toppen!!!
Hade ju skött mig sen sist med,haha...mm oerhört bra;-) För alla er som har tandställning så vet ni ju att längst in där själva rälsen börjar så sitter ju en "metall" runt själva tanden. Den åkte väck idag:D Jihoo va bra,bra och bra men ett framsteg.

Har sovot ett par timmar nu...så trött som jag var/är så är det inte så konstigt precis. Har ätit lite nu med...hur det gick kan man gissa sig till. Just det,inte så bra för jag har ONT i gaddarna. Ska äta tårta sen med och kolla på film. Har inte blivit av att vi kollat på det vi filmade i Turkiet när jag,Jossan och pappa va där i början av April. Så jag måste bara leta upp det sen med. Kan undra vart jag lagt banden tro?
Detta får bli allt från mig idag!
Tack&hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0