Vad var det du hette nu igen?

Hejsan!
Första dagen på jobbet avklarat:D Jippi! Shit va glad jag är att EN dag är över! Hemskt att behöva räkna ner dagarna,men det är väldigt jobbigt med nya ställen såhär i början. Det tycker iallafall jag att det är:) Allt på en gång liksom och det bara snurrar runt i huvudet på mig just nu. Hur ska detta gå? Kommer jag trivas. Tänk om jag gör fel?
Jag är så fruktansvärt barnslig och känslig!! =( Oroar mig för minsta lilla och det är extremt jobbbigt ska ni veta för man kan liksom inte rå för det.
Men jag hoppas innerligt det blir bättre och bättre. Herregud det är ju bara första dagen idag! Skärp dig Jenny förfasen :D

Jenny...ja säger jag! Hur gammal är du? Vad heter du? Vem är du??? Ja det är en del sådana grejer man fått höra idag! :P :O ;S
24 Juni 2008! Opererades jag för två månader sedan! Man blir alltid lite påmind detta datumet ;-) Hoppas känseln är påväg tillbaka för det sticker liksom i undeläppen på ett konstigt sätt och kliar lite:S Jättekonstigt!

Linda kom hit med igår och vi kollade på film och jaa det var jättekul:D :D Tråkigt bara när det är dags för hemgång ;P Hihi!

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma!!! Smälta dagens händelser helt enkelt!!! Tjooliloo på er;-P

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött att din första dag är avklarad vännen. Gud måste bara säga att din blogg har blivit väldigt fin=).



Ses i helga =)



kramar

2008-06-26 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0