Varberg med Josefin!

Nu har jag suttit här så länge och försökt leta upp lite kort jag skulle skicka till en person. Nu är nog det fixat :) Samtidigt har Jossan suttit här och pratat med en kille från ingenstans om blabla..en massa. Kul för henne. Hon och jag hade bestämt lite inför imorn om att vi skulle ta mycket kort och även handlat en del inför morgondagen. Nu vill han eller nån kompis(vad det nu var) att hon skulle komma dit. Först hade hon sagt att hon skulle fira med familjen och va med mig då såklart.
Men vad händer nu istället då. Jo nu ska hon troligtvis åka dit:( Jag blir så ledsen för trots att hon lovar mig saker så sviker hon mig. Menmen,det är bara så taskigt för det här är en sak som jag aldrig skulle göra mot henne. Midsommar är bara en gång om året och jag brukar mest ha rätt trist då och då hade varit kul att va med henne iaf,här brukar det inte festas till direkt;-)
Får väl se hur det artar sig med det hela! Hoppas inte hon åker dit ;-P Haha!

Jossan&jag bestämde oss för att åka till Varberg idag! Funderade på Borås med,men det blev Varberg. Det ligger på nåt vis närmast hjärtat trots att man är född på Borås BB ;-) Hihi! Jossan ville absolut inte till Borås. Är ju rätt ofta i Borås med för den delen,har blivit så med tanke på tandis osv.
Så Mormor kom på morgonen och hämtade oss för vi skulle hjälpa henne med att bära upp lite grejer till hennes lägenhet=) Sen gick vi till tåget. Tråkigt nog så regnade det. Å tänk om det ändå hade varit fint väder idag,då hade man kunnat sola. Kan tyvärr inte få allt man önskar sig....

Hittade en hel del fynd där:) Kuuul hade vi och käkade pizza gjorde vi med. Så glad av att kunna äta!! Haa!! ;-P Det är lyx det:D :D Alltid gör man bort sig. Där vi beställde pizza så var det en lustig typ där. Han bara glodde och skämtade om allt:O Jag stod där som ett fån å inte fattade nåt;.S

Kommer en bild...

Här sitter jag på tåget =)





Det verkar nu som att Josefin ska stanna hemma trots allt. Jaaa va bra! Fasen,klockan är 01.37 och hon pratar i telefonen än...skrattar högt :D Nu ber hon mig att ta med mig de missar som sover så sött i hennes säng. Jag dom får la sova med mig i min säng då.
Dessa små änglar:)

Nattinatti sötisar!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vad ni är söta du å din syster, riktigt änglar.

2008-06-20 @ 11:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0