4 Veckor sedan operationen!

Morsning
Nu har man precis gått upp och jag tänkte att jag sätter mig här och skriver lite, så är det gjort sen. Har massor jag måste göra idag. Nämligen att städa hela huset. Jag tar väl å gör det jag orkar förstår. Min lillasyster ska konfirmeras på lördag så det är ju en del grejer som ska fixas tills dess.  Hon är ju den som faktiskt borde hjälpa till,inte bara jag jämt enligt mig:(

Kan inte tro att det redan gått 4 veckor!!

Nää! Det kan inte va sant,men det är det ju. Tiden går verkligen fort även om man inte gör så mycket. Nu vid denna tiden låg man väl sövd och inte visste ett SKIT!!! Tur är väl det. Fast jag hade gärna velat veta Värst var det nog samma dag och särskilt natten som jag aldrig trodde jag skulle stå ut med och den första veckan. Sen fram tills nu har man fått kämpa på helt enkelt. Inte så mycket att göra åt. På något vis kommer jag inte ihåg så mycket. Men samtidigt så är det väldigt mycket jag kommer ihåg. Nu såhär en 4 veckor efter så känner man sig ganska pigg,jag känenr mig pigg,det är väl från person till person såklart skulle jag tro. Äta...tugga menar jag,ja angående tugga så vet jag inet vad jag ska säga om det. Tuggar ju så gott det går. MEN det får vara lättuggade saker. Jag har då försökt men det blir så ont

Det västa av allt är att längst bak på min högra sida så sticker det ut ett ben,nja så hemskt som man kanske föreställer sig är det inte. Utan man känner att det är något bara liksom Dessutom så är det ett litet "köttsår" eller vad jag nu ska beskriva det som:S Så när jag skulle tugga så bet jag lite hårt och fan va ont det gjorde då. Tårar i ögonen och aaaajjjjjjjaj!!! Har hänt två gånger. Jag vet inte vad det är och det har väl bara blivit så.Jag har ingen aning 
Och med gapningen så går det väl också braa?! Jag gapar ju tills det tar stopp,tills det inte går längre:P Haha!
Sen är det ju känseln då,den har varit densamma sen jaa..? sen jag märkte att det va som det va. Just i hakan och underläppen. Men man är så gott som van nu. Lite jobbigt är det klart,men det är ju inget att göra åt det heller:)

Nu ska jag ju till tandregleringen imorgon och det ska bli spännande. Nu är man ju trots allt en ny människa. Nah,inte ny så sett. Men ny i...nytt bett kanske man kan säga Hihi! Nu går man ju dit för att få tänderna fixade iordning snyggt. Innan var det ju bara till ett operationsläge.

 efter 4 veckor!


image28





Nu ska jag sätta igång med stoorstädningen;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0