Alla dessa kort?!

Hejhej!

Vad ska man göra av alla kort? Har en del på datorn,rätt många faktiskt och försöker kolla igenom och ta bort,men man vill ju samtidigt inte ta bort alltför mycket. Det är ju minnen!!
Ska lägga en del på cdskiva tror jag nu så gör det ju inget om man tar bort en del kort från datorn därefter;-)

Åt återigen gröt till frukost. Fast idag blev det fullkornsgröt som mamma kokade. Smakade ju betydligt godare än hur det går ut. Haa! Nyttigt också ju=)
image11
Lite mer mat med gröt nu när man kan äta någorlunda med sked, än att bara dricka! Kan ju gapa en bit nu,mer än i början iallafall. Det är väl tack vare att svullnaden gått ner. Har inte så mycket känsel i hakan och underläppen än. Det är ungefär densamma som innan. Kanske blir det bättre men det tar väl sin tid...

Idag är det sista dagen jag ska ta min Antibiotika....jippi!! Känns riktigt bra att slippa dom tre gånger om dagen:)
Snart ska jag nog ta och vila lite för igår blev det inget vilande alls mycket för min del. Lagade mat,tvättade och vikte tvätt och var uppe och gick. Senare på kvällen hade jag rätt bra ont,men man får skylla sig själv.
Hr lite svårt för att bara ta det lugnt emellanåt när jag vet det finns saker att göra. Måste få i mig något lätt med snart att äta. Är hungrig..
          En av mina katter ligger här i sängen brevid som innan kastreringen varit så ilsken och därmed har det ju blivit så att man inte riktigt vågat gosa och klappa honom på samma vis. Men nu när jag gick dit så kan man klappa honom jättemycket och han är så gosig så han nästan hoppade upp här på databordet. Men iallafall så stötte han emot mitt käken. Aaaj,det är verkligen ont och ömt! Känner man på min vänstra sida så känner man benet lite mer nu för svullnaden börjar ju avta mer å mer. Det känns inte rätt...va sjutton är det:O  ???
Det är ju en kant eller ben som sticker ut:S Nu svimmar jag:S  dom kan ju inte ha sågat så långt ner i benet,nu blir jag orolig. HAHA! Kuul;-)    Just den sidan jag haft extra ont i denna tiden!   Menmen ,det blir väl bra kanske,jag vet fasen inte! :-P Känns nästan guppigt om man känner försiktigt:S Herregud!

Nej,nnu måste jag ggå för nu är jag skakig...måste få i mig något känner jag! 
Pusss&Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha det där ser ju jättegott ut. ;) *Hatar gröt. :P* Hihi. :)

2008-05-03 @ 20:22:00
URL: http://mallethescatgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0