Ännu fler :-D & Ulricehamn ikväll ;-?

God morgon!

Blev väckt idag av mamma som sa att jag skulle komma upp och äta frukost. Jaha,jag kunde inte fatta någonting för jag va så trött. Kunde bara inet somna igårkväll,låg vaken skitlänge. Så jobbigt när man vill sova och det inte gååår:( Jag bara grubblar och grubblar. Men mamma hade något att berätta sa hon. Vad kunde nu det va började man ju fundera över. Så jag tog mig upp och när vi va samlade så sa hon att våran lilla Stina troligtvis har fått missar. Hon hade hört skrik i källaren.
Vi blev ju jätteförvånade och glada såklart. Men stackars lilla Stina! Hon är ju inte ens ett år stackarn. Men det hade ju hon fixar galant det här. Vi sprang ner och försökte lista ut var hon var. Men kunde inet höra ett ena litet ljud,fanns inte ett tecken alls på att hon var där. Men sen helt plötsligt så kom det ett litet piiip:) Fick lyfta bort en massa lådor och kartonger i hyllan. Längst där inne under bokhyllan med massa bröte låg lilla Stina med sina missar. Vi kunde ju inte där se hur många det var. Gullig som hon är så hade hon fött missarna i en leksakslåda,en sån man hade när man var liten med leksaker i;-) Bärde upp henne till brorsans rum,så nu ligger hon där med sina 4 små småttingar! ;-D

En liten bild på henne och dom fyra!
image25

Nu är det ju så att Stinas mamma fick kattungar för ca en vecka sedan. Så sammanlagt har vi 10 kattungar:O Hjälp!!! Vad ska man göra då?! Dom är ju bara så otroligt söta! Är man kattälskare så är man!!!! :D

Här är stinas mamma Signes missar:

image26

Detta får bli allt för tillfället. Nu ska jag nämligen bada! Ska kanske följa med och kolla på när syrran spelar match ikväll! Får väl se hur det blir med det;)

Jo,Ulricehamn blev det. Var faktiskt rätt kul och kolla på match denna gången. Så jag och mamma satt där på läktaren och hejjade förfullt! Vann gjorde dom,så det va ju jättebra!!! Gratulerar;-D Tyvärr slutade dagen med huvudvärk. Förbaskade huvudvärk. Hade det innan jag åkte, men sen blev det bättre. När vi sen skulle åka hem från Ulricehamn så kom det tillbaka:/ 

Tjenixen....

Kommentarer
Postat av: Ida Ekelund

Gud så söta missar!!!!!!!!
hoppas allt är bra,,,, vore kul om vi alla kunde ses snart.=)

2008-05-21 @ 15:35:38
Postat av: Jenny

Jaa dom är så himla söta!! :D Vill inte ge bort dom:( Men måste ju!
Det tycker jag med Ida att det skulle va kul om vi alla kunde ses snart! Kram på dig:D

2008-05-22 @ 09:12:23
URL: http://nennia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0