Återbesök på käkkirurgin och även Röntgen!

Orkar bara inte skriva mycket för jag är sååå trött och spänner i tänderna gör det,plus att det smakar blod. Snart ska vi äta,men inte för min del. Kan inte äta det dom andra ska äta. Åt soppa innan,väldigt mycket för den delen,så jag känner mig inte alls hungrig. Ska få i mig lite dricka istället:)

Har varit på Röntgen idag och det gick finemang;-) sedan skulle jag vidare till Käkkirurgin för han skulle titta på mig. Det såg fint ut. Gick snabbt och dom sköljde lite bara med något i munnen på stygnen skulle jag tro. Ska dit nästa vecka igen och ta bort stygnen. Det blir nog lite värre däremot.
Men det får bli allt för nu måste jag vila igen. Är så trött...åtta tabletter än så länge idag:S  Tolv lär det bli!

Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0