Besök av Celicia&Kattungar!!!

Hej!
Lilla lilla Signe födde små missar igårkväll/inatt. Så söta sååå!!! Den 6 kom inatt efter att jag hade lagt mig,så 6 stycken blev det! Stackars lilla Signe! Tredje gången för henne och dom två gångerna innan så har det blivit fyra kattungar. Men denna gången va hon väldigt stor om sin lilla magis! :)
Celcia var här igår med,så kul att hon kom å hälsade på mig:-D Signe hann ju börja på innan hon åkte!

Oj så soligt å fint det är ute! Jag och syrran har legat på gräsmattan och solat i stort sett hela dagen fram tills nu. Man har tvättat lite åså emellanåt. Så jäkla varmt bara när man ligger där,svetten bara rinner på en.
Nu ska jag gå å dricka något så jag får i mig lite....
Är så hungrig:(  Haha!

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Ida Ekelund

ÅÅÅÅ jenny har du fått kattungar =) åååååå gud vi måste komma å se nån gång..=)=)... din svullnad har ju gått ned helt med nu ju gött gumman=)..
Imån far vi te stockholm.

Kramizar te daj

2008-05-13 @ 17:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0