Black & Blue

Tisdag den trettonde Maj!

Tog Black & Blue som titel för det är just dem låten jag lyssnar på just nu med Charlotte Perrelli! Den är så fin:) Nästan att man fäller en å annan tår. Sitter här och kollar på Gina Tricots hemsida,om dom har något snyggt som man kanske kan ta å köpa sig. Försökte visa en fin klänning för mamma nu. Ahaa sa hon bara. Å den surpuppan!!:O Fan vad irriterad jag blir!
Har solat en del idag,det har ju dock varit lite kallare ute idag än dom andra dagarna som varit. Blåst rätt mycket också! Men det har ändå varit goda solchanser,så det har jag ju inte gått spillo om;-) NÄ! Får ju passa på och jag tackar inte frivilligt nej till att sola. Så det är väl vad jag har gjort idag. Kollat till kattungarna lite då och då har man ju förstås även gjort. Dom är så otroligt söta. Nästan att man mosar sönder dom när man gosar med dom....
Va hemskt det låter,inte så illa kanske;-)
image23
Här är en liten skönhet!!!


Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Linda

Nä, gud va de är söta de små liven!!! Helt ortoliga, det gjorde Signe bra!!;) Kram

2008-05-17 @ 12:01:58
Postat av: Jenny

Visst:-D Hon är så redig så! Dom har öppnat ögonen lite nu med:) Kraaam!

2008-05-19 @ 11:58:09
URL: http://nennia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0