Drömde det igen!

Nu är det andra gången jag drömde att jag var på käkkirurgin och tog bort lite stygn. Kan man drömma samma dröm två gånger?! Tydligen,fast den hade ju inte samma innebörd riktigt. Men vadå,jag var där och tog bort stygn. Fasen va ont det gjorde dessutom.
Fast så farligt tror jag ändå inte blir när det väl är över på torsdag:) Men man vet aldrig;-) Det jag hoppas mest på är att svullnade är så gott som borta. Det är betydligt bättre än innan och särskilt sen senast jag var på käkkirurgin i Borås och träffade kirurgen. Då såg jag förfärlig ut!! Herre jösses vad man såg ut. Kändes ju inte så bra att visa sig bland folk direkt,men va sjutton...jag kan ju inte rå för det:) Nu är det ju bättre och man börjar få tillbaks sin egna ansiktsform,men det är ändå en bit kvar. Tar ju sin tid!!
Värken sitter mest på vänstra sidan så som det varit ända från början av det hela. Benet som man kan känna lite nu tack vare att svullnaden börjar avta,känns lite buckligt...ja jag vet inte:S Men där värker till ibland. Ömt är det ju med och litelite blåmärksfärgat. Känner mig så yr med idag,så idag MÅSTE jag vila. JA, jag måstemåstemåste!!
Ska se en film nu med brorsan för vi är ensamma hemma här,så det känns med skönt för då blir det inte en massa annat spring och då kan det bli lättare att kunna vila. Annars har jag svårt för det,för vet jag det finns något att göra så ska det göras på momangen;-) Haa!

Börjar bli trött nu,tabletten börjar värka;-)
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0