En sväng till Borås och Varberg!

Kom nyss hem från Borås som jag varit i med mamam och brorsan! Han skulle till Borås lasarett,så egentilgen var det väl ingen idé att åka med,men hellre komma ut än att bara va hemma. Har haft fullt upp med skåpstädning dessa två tidigare dagar.
Hjälp vad kattungarna skriker nu:O Skriker så hemskt som om det gäller livet alltså. Dom är skithungriga,mamman är ute någonstans. Jag va ute och ropade på henne men hon kom inte. Stackars små! Som dom skriker och skriker. Lägger man ansiktet mot dom så tror dom jag är mamman och börjar sutta på en;-) Letar efter tutte! Nää gud,jag tror dom dör,låter nästan så ju.
Jaa nu kom mamman,ojojoj nu skrek dom ännu mer:-P 

Nu ska jag gå och ta värktablett för jag börjar få huvudvärk,den jäkla huvudvärken skulle jag helst vilja slippa föralltid!!

Då har man också varit en sväng i Varberg,fast nu med mamma och lillasyster. Skulle hjälpa henne och hitta en klänning till konfirmationen i helgen. Plus lite annat.
Lätt var det inte för hittar man något riktigt fint så finns det inte i ens storlek,då är det slut:/ Eller så passar det helt enkelt inte. Skenet kan bedra;-) Nja,det kan se väldigt snyggt ut när man ser plagget som först,men sen när man provat det så kan det se förskräckligt ut på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0