Espevik!

Heeejsan:D
Äntligen en riktigt rolig dag! Har nog inte haft en så bra dag på länge faktiskt:) Vet inte vad det är som gjort att allt känts så bra heller,men skrattat mycket har jag. Det är ju bra för det sista så har det inet blivit så mycket skrattande inte!:(
Puuh,allt har bara varit skit och skit och skit!!! Sen har det varit bra  vissa stunder,men sen så är man där igen!

Idag fick man upp tidigt,jag och Josefin åkte med pappa till havet idag! Vi skulle skjutsa våran farbror till ett ställe och eftersom vi ändå var på rätt väg passade vi på att åka till havet.
Vi var där edan klockan 9 på morgonen,haa,först av alla nästan. Det var en annan gubbe där som satt lite gömd,annars var det inte alls många. Inte så konstigt heller för den delen.
Solade lite men sen var det dags att gå i och ta sig ett dopp. Jag ska ju inte påstå att det var varmt,men man är ju lite van vid kallt. Vi var ju i Turkiet i början på April och vattnet där var definitivt INTE varmt,så jaa man har ju vattnet här att jämföra med som där då! Men det var så gott att bada! Å sola med för den delen. Tyvärr har jag lyckats få utslag som kliar och det blir ju inte bättre av att jag solar ännu mer precis. Soleksem finns det ju något som kallas och det är väl det som jag råkat ut för;-)
Gick sedan ock köpte glass!! Stannade i några timmar och mer och mer folk kom det! Vilken skillnad mot när vi kom.

Prosit!! :O Hjälp vad jag nyser nu med:S

Ikväll har vi grillat och spelat kupp och haft det såå kul!! Ovanligt att jag o Jossan kommit så bra överrens idag! Vi har lite olika åsikter hon och jag ibland. Tjaffsar om en massa och envisa som vi båda är så kan det gå lite väl långt ibland. Fast jag brukar få va den som ger mig,orkar bara inte med att bråka. Särskilt inte om humöret inte är på topp(vilket har varit ofta nu) eller med mitt temperament. Står varann så nära också ju för den delen:) Så glad att jag fick en liten lillsyster tillslut som liten 5 åring;-) Hihi! Haha,annars skulle jag ju ha flyttat som jag tydligen sa!

Nu är grannpojken här igen och kollar på våra missar:P

Måste gå till Jossan nu och kolla på något på tv vad det nu var?! Ska höra om vi ska ut och gå sen också!

Så tack för mig! Pusss!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Espevik är så härligt!!!!!!

2008-06-05 @ 21:46:45
Postat av: Jenny

Ja det är det:D Visste inte att du också brukar vara där?! ;-P

2008-06-05 @ 22:11:04
URL: http://nennia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0