Härligt med sol!

Tjenixen!
Har varit ganska soligt idag så jag har passat på att sitta ute o sola lite. Mormor var här en liten stund med! Har också lagat mat. Idag blev det köttfärssås och makaroner som jag fick mixa. Gick ju som hejsan att äta det så länge man får i gaffeln. Kanske har gapat för mycket och därmed därför jag har så ont nu?!
Men snart tänker jag börja tugga för...mm det tänker jag. Går ju inte så bra och lite ont med,så man vågar ju inte riskera heller. Fast får väl vänta å höra vad dom säger imorn.
Nu har jag väldigt ont,värker på min vänstra sida. Fattar inte det! Idag känner jag mig inte alls bra jämfört med igår. Inte pigg och inte lika glad som jag va igår:( Idag har allt bara varit jobbigt i stort sett.  Nu gör det väl mycket att jag har ont åså,för man mår ju inte bra av att ha ont precis.
Jag som trott att jag snart är helt bra och kanske inte alls behöver äta så mkt tabletter mer. Där hade man fel!!
Kanske har jag inet vilat så bra....jag har ju knappast vilat alls mycket!        ÅÅ det är hopplöst!  :/

Nä detta går inte längre,nu måste jag gå och ta tablett:( Kommer snart tillbaka och skriver lite till!

Såå,nu har jag tagit min tablett. Sitter här tills jag måste gå och lägga mig lite. Jag som hade tänkt att jag bara tar en på morgonen och sedan alvedon på dagen och när jag lägger mig så tar jag en sån starkare tablett. Det gick ju tydligen inte idag.
Men igår så klarade jag mig med två alvedon mitt på dagen. Tänkte ju då att jag kanske inte behöver ta några alls imorn;-) Hee! Jag kan tydligen inte alltid ha rätt.

Nej,jag ska nog ta ett bad istället för att gå å lägga mig,det ska jag. Får bara tro att man inte somnar i badkaret!
Nu blir jag snart inte klok på detta. Varför har det blivit värre nu helt plötsligt! Säkert för jag ska till käkkirurgin imorn...?

Skriver väl imorn igen om dagens händelser;-)    Kanske lägger ut en å annan bild också,men det får vi se! ;)
Stoooor kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0