Hej Jenny,det va längesen!

Tjena!!

Hade besök av Celicia här igår! Tack för att du kom och tack även för blommorna:-D Dom va så fina:) Vi hade det ju riktigt kul igår tyckte jag:)

Fick reda på igår av mormor att Eva(min gudmor) kanske kommer imorn(idag då alltså) Ja va kul tänkte jag!! Men sen började jag ju tänka på det att kan undra när dom komemr då? Inte för att det egentligen spelar så hemskt stor roll,men nu gjorde det ju det i detta fallet. Har inet träffat henne på ett bra tag så man vill ju allt va lite förberedd. Eller hur??
Sen om det är fint väder ute och solen skiner så vill jag såklart inte sitta inne och vänta på att någon kanske ska komma hit,jag vill ju ligga och sola!! :P
Det är dumt det där.
Men jag gick upp vid nio...har sovit med alla kattungarna i min säng inatt. 6 stycken,men inatt ska jag allt inte ha dom där. Kunde inte sova så gott inatt,dom RIVS!!! :S Gjorde iordning frukost och satte mig vid tv:n för att kolla på "Skilda Världar" kan va kul:)
Dåå tyckte jag mig höra en bil komma!!! Va tusan nu då,vem kommer nu?? Hee! Men bilen körde liksom till baksidan av huset,det gör ju inte vem som helst direkt. Förutom lill mormor! Då förstod jag att Eva var med henne:)
Fasen,jag hade ju bara en tskirt på mig! Fick rusa och ta på mig kläder och vilka kläder ska jag nu ta då,man kan inte se ut hursomhelst ju!:O
Knackade på rutan gjorde det sen!! Heeej Jenny,det va längesen:P 
Vi kollade på massa kort från min operation och även kort dom hade med sig,så det var ett mycket trevligt men kort besök:)

Nu var det en liten pojke här(grannen) och kollade på våra kattungar,hihi,dom brukar komma hit lite då å då och kolla på dom små.

Nu måste jag ta tablett känner jag:(

Pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0