I som i irriterad!

Tyvärr är det inte lika soligt idag. Väldigt mycket moln och så fort dom går i moln blir det genast rejält kallt. Låg på gräsmattan med två täcken. Så fort det kom stora moln åkte den ena täcket på mig:) Härligt att ligga mitt ute på gräsmattan å lyssna på musik från mp3:n! Men sen fick jag nog....
Det värsta är att jag har fått något utslag fram på halsen och det kliar så jag blir galen. Upptäckte det igår när jag solade,sen blev det bara värre. Kliar bara mer å mer när jag ligger i solen,så mm det är väl lika bra att inte sola mer. Lite svullet med...åå! Men det blir väl bra. Bara det försvinner så!
Lagade lite mat innan med,men det tar en stund innan det är fardigt! Är i ugnen just nu. Man får ju se till å fixa maten så det blir något som man själv kan stoppa i sig och inte bara något till dom andra.  

Har fått ont i munnen nu med! Skaver så på ena sidan och tänderna har jag ont i. Ett litetlitet hack! Annars är det väl rätt OK!  Tyvärr har jag haft lite huvudvärk dom senaste dagarna. Inte så hemskt farligt,men jobbigt för man känner att den finns där!
Imorgon ska jag till Käkkirurgin för tredje gången,så det blir väl spännande! Undrar vad som ska göras där denna gången tro?!  :-D

Hinner inte skriva mer nu.....

♥Stooora Kramar till dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0