Idag för en vecka sedan...

Kan knappt tro att det redan gått en vecka sedan operationen. Tänk..för en vecka sedan var slälva operationen över och nu vid denna tiden låg jag där på uppvakningen och hade det som jobbigast. Värsta smärtan och panik.
Nu är det över,lite sorgligt är det ändå. För tänk så länge jag gått och väntat på detta. I flera år har man hela tiden vetat att..hah Jag ska opereras. Men inte vetat när eller hur sjutton det ska gå till.
Massvis med tandläkarbesök under dessa år och fler lär det ju bli...men nu för att stäla iordning tänderna. Inte till operationsläge som det varit innan!
          Ända sedan i morses så har jag tabletter sittande fast i halsen och dom vill inte lossna. Hjälp va obehagligt det är,mmen börjar ju vänja mig. Men dom får la sitta där då. Inget att göra åt:S Vgade inte ta Antibiotikan någon mer gång efter det på ett tag,men det är ju skitviktigt,sa ju tom kirurgen igår. Så jag mosade banan eftersom jag nu kan äta med liten tesked. och det gick bra. Ficke ner den och smärtstillandet:D Har däremot inte fått i mig Alvedonerna idag som jag bör ha fått. Ska ta det sen när jag lägger mig eller nu. För det börjar kännas mer nu:( 
Har kikat i munnen med ficklampa och jäklar va stygn jag sett. Ser ju inte så bra ut precis:S Oh,jag blir svimmfärdig!
          Så idag har jag mest legat och kollat på tv eftersom det gjort så ont i strupen. Kollat på en film som gick och bra var den med....
Mer orkar jag icke skriva nu,ska göra potatismos till mig. Så får vi se hur det går med det. Dom andra har grillat här,å va jag vill äta riktigt nu.
Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0