Mannagrynsgröt!

10.45 är klockan och här får man passa på att sitta medans man är uppe och går,ska snart gå och vila mig lite!

Vaknade av att man hade värk,så det var bara att ge sig upp och börja fixa frukost. Kan äta med liten tesked nu så det är jag glad för. Gjorde mannagrynsgröt för det behöver man ju inte tugga,så det är ju toppen.
Lättare med att ta tabletterna nu med finmosad banan! Slipper va rädd för att tableterna (den stora antibiotikan) ska fasta i halsen igen! ;-) Känner fortfarande av pyttelite långt nere i halsen..
Så mina fyra tabletter åkte ner lätt idag.
Börjar fundera på vad jag ska äta sen? Inte lätt när man inte kan äta vad som helst inte. Men det får väl bli någon soppa,får väl se vad man kan exprimentera ihop?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0