Slööö!

Tjoohoo;-)

Då sitter man här igen och vad jag ska skriva vet jag inte riktigt. Funderar på vad jag ska äta idag egentligen?! Dom andra skulle äta potatisgratäng. Men jag tror jag kan mosa det,så det är nog inga problem. Annars har jag ju lite soppa kvar,så det löser sig nog:)
Vilade lite efter att jag tog tabletten och nu känner jag mig väldigt slö. När jag och min bror sitter där vid tv:n så tittar jag händelsevis ut genom fönstret ut mot stenmuren och skogen. VA...OOJ...där är ju en älg:O Kolla en älg sa jag till Johan! Tror inte han tog det på allvar,men serru där va en älg. Så jag hämtade kameran och tog ett kort. Sen stack den!
image12

Slipper som tur är  Antibiotikan,tog den sista i gårkväll. Har också gjort någon som jag egentligen inte borde,nämligen städat lite. Fast det var så lite så det...hmm. Vikt tvätt med och sopat. Ja,jag kan ju inte va still hela tiden. Men sen ska jag kolla på tv för jag ska se en grej,så då får jag vila;)
Sitter här och dricker lite näringsdryck så jag får i mig lite andra näringsämnen. Inte så lätt när man inte kan äta vadsomhelst! 
                                           
   Näringdryck!                     En bild på våran nya kanin min syster köpt:-D
                                                                      Så söt sååå!!!
                                                 På köpet mig som inte ser så pigg ut;-)

Detta får bli allt för tillfället:
Tjingeling&Pussiluss!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det är inte dåligt med en älg precis utanför fönstret!!:)
Va söt kaninen är!

2008-05-17 @ 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0