Att glädja någon gör en glad!

Hallåhallå på er!
Söndag idag och man har väl inte gjort så mycket. Inte mer än vanligt. Mormor kom hit en stund,sen fikade vi. Annars har jag haft fullt upp med mina kort här. Ska skicka efter och hade lagt in en massa. Emellanåt har Josefin suttit här så det dröjde ju ett antal timmar.
Nu när jag äntligen fick sitta här igen och skulel lägga in resten funkade det ju inte. VA?? Ja det hängde sig allt. Men det står fortfarande att jag lagt in 82 foton. Vet ju inte om dom försvinner nu när jag lägger in nya. Det återstår ju att se. Men det är ju typiskt för det tog ju sån tid och jag har lagt ner mycket tid på det med.
Kort från Studenten&Balen och även lite från Bulgarien. Nu har jag fått Jossan till att kolla igenom kort från Konfirmationen så nu får det vara klart. Orkar inte hålla på med dom mer.
Jag har tusen grejer att göra. Det tar ju sån tid och kan ju inet beställa hur mycket som helst. Eller jo..nä jag ska kolla om jag kan få färdigt nån mer mapp ;-)
                  Skrivit till Celicia vi har fixat biljett till henne med till Julshowen. Kul att hon blev så glad : ) En vecka kvar nu ju! Det börjar lida mot jul nu ju. Snart är det ju redan December.
                  Någon dag framöver ska jag ha en bakdag :) Brukar ha det ibland,fast det va ett tag sen nu, så det är ju på tiden ;-) Finns en hel del jag måste pyssla med. Bara jag inet får brev att jag ska till den där BETTFYSIOLOGEN snart bara. Inte denna veckan. Jag hinner inte tyvärr ;-) haha!

Japp.nix nu ska jag fortsätta med mitt! Hejsvejs och trevlig kväll <3

Kommentarer
Postat av: Celicia

Du är underbar Jenny, tack! <3

2008-11-24 @ 12:58:14
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0