Min högsta önskan just nu!

Jag har en stor önskan just nu! Hej förresten! ;) Joo,det är att det jag önskar verkligen sker. Åh,jag skulle bli så glad! Upp till bevis imorn....spännande va.

Ja,förkyldningen är som den är. Värst på mornarna klart,på dagen lite si och så och kvällen sådär. Men det går ju över,snart hoppas jag :) Nu ska jag ju upp tidigt imorn,ska till tandregleringen och jag hoppas det går TOPPEN : ) Har lite grejer jag ska kolla på sen,mamma ska med mig :) 
Haft en sån dag idag då jag mest sovit och höll mig mest på rummet. Inte på humör och näää usch. Vad för man?!

Ikväll var jag,brorsan och mamma hos mormor. Spelade Bingolotto med henne,hon sitter ju där ensam : (  Trevligt och kul :)

Hörs imorgon,skriver väl lite mer då troligtvis :) Godnatt & Sovgott <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0