Min önskan slog in :D

Heeeeej :D

Måndag och ny vecka. Jag är så lycklig! Varit på tandregleringen idag och det gick alldeles strålande! Kunde inte gått bättre. Låg där i stolen rätt länge men det var det värt. Dom stoppade i muddar där uppe för att det skulle hållas torrt och en sån grej som gör det torrt som läggs under tungan på sidan och den skavde som fan. Kunde inte göra så mycket än att stå ut. Ja det är jag van vid som tur är ;) Min mjölktand som jag har som det från början va tal om inplantat på är nu påbyggd istället. Det är jättefint...hmm? Jo,men det är det. Jo,jag ska va nöjd faktiskt.
Tandställningen är nu väck där uppe och min tand har dom byggt på. Gjort tänderna fina,slipat,borrat och allt vad dom nu gjorde. Jag är så glad :) Överlycklig! Så jävla glad!
Sen så är det ju alltid något som kan bättras på,men det skiter då jag i nu :) Jag är så glad! Men ovant är det ju klart,känner knappt igen mig ;P
Hoppas dom känner igen dom nu :) Ja precis! Haa ;) Jag ville ju inte säga någonting till någon om detta eftersom jag dels inte va helt säker. Ville va realistisk,så därför sa jag inget heller. Och för det andra så ville jag det skulle bli en överraskning. Man vill ju gärna andra ska bli glada för ens själv skull. Mamma som va med mig blev förvånad. Den enda som jag hade sagt det till,att nästa gång kanske dom tar bort den, var syrran. Hon tyckte det va jätteovant att se mig utan tandställning. Jag känner knappt igen mig. Det är en sån befrielse.
Kanske saknar jag den lite. Nääää,va säger jag! Det gör jag ju inte alls...väl??! NEJ! ;) Skönt att slippa ha så jäkla ont varenda gång man varit där..mer eller mindre, värre ibland med.

Haft tandställningen i överkäken i 2 år och två månader ca
.                      Wooohoo ;)

Avslutar detta med en nytagen bild på lyckliga mig :D


  Friiiiii : ) Hihi ; )



Kommentarer
Postat av: Ellen

GRATTIS!!!!

2008-11-12 @ 17:10:36
URL: http://karlssonellen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Ellen :)

2008-11-13 @ 15:04:08
Postat av: Hannah

Vad skönt det måste vara att få bli av med den.. :)

Kram

Läs min blogg: www.hannahsorbom.blogg.se

2008-11-13 @ 21:00:55
URL: http://hannahsorbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0