Prosit!

Morsning! Sovit så förbaskat dåligt inatt. Vänt mig om flera gånger vaknat om och om igen. Vaknade en gång av att det kändes som det kröp nånting på mig. Tände lampan med en gång men kunde inte se nånting. Säker på att det va en spindel?! Det skulle inte förvåna mig. Fy fan! Spindlar...usch.
Går ju ann om det bara handlar om små skitar,men stora äckliga håriga spindlar gillar jag inte. Storre än en femtioöring,där går gränsen.
Så imorses kunde jag inte somna om,var så förkyld,helt konstig i näsan och halsen den irriterar och skaver. Klockan va 06.50. Va gör man,jo jag gick upp och la mig vid Tv.n. Skönare att ligga där faktiskt och rätt gott att bara lyssna på när dom pratar på nåt programm. Slumrade till nån gång. Nu är det ju inte så trevligt att prata om snor,men det är ju inte löst om man säger så utan gul/grönt. Man blir så hängig ju av att va förkyld.Men näpp,jag ska blir frisk snart. Bara dettta går över fort. Ska vila mycket,det är ju bäst att vila så länge man inet känner sig bra och inte göra nåt man inte orkar. Det blir det aldrig bättre av,det har jag då lärt mig.
Bara detta inte är långvarigt utan går kvickt över,ska till tandregleringen på Måndag. Jag bara MÅSTE MÅSTE MÅSTE va kry då. MÅSTE!!!
               Igår hade jag ont i käken,vet inte vad som hände men det är ont. Känns inte rätt. Ont när jag tuggar och gapar,då menar jag inte gapa mycket. Det ska jag ju helst inte göra. Men det handlar inte om mycket.

Ska koka nyponsoppa till mig nu och senare blir det nog nybakade frallor : ) Än så länge känner jag smak,så det är ju gott.

                                                                                                         *KRAMAR*




Kommentarer
Postat av: Sofia

Heeej! Ååh det låter jätte härligt! :D Jag har aldrig varit i Turkiet så det ska bli jättespännande. Men låter ju väldigt lovande om det är så fint :D Nu längtar jag ännu mer, haha!

Du får ha det så bra och ta hand om dig! Och krya på dig! Kramar!

2008-11-06 @ 17:42:29
URL: http://sofiiamodiig.blogg.se/
Postat av: Ida

Gud v ad härliga bilder du har jenny.=)

2008-11-09 @ 18:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0