Så var det med det..

Hallo! Kom hem för en stund sedan,varit och hämtat mina stövlar som va inlämnade hos skomakarn,så nu är dom omklackade och fina för att åter igen användas och slitas ut. Nackdelen med klack ;)
Är så deppig nu så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Nej blääk. Det hände en tråkig grej när vi var iväg,det tänker jag inte skriva om heller och inte heller berätta om. Sen har jag så jäklans ont i magen. Ska nog bara låta allt va som det är,försöka bli glad. Hade velat ut och springa,men inte kul själv ju. Ska väl hämta tvätten och lägga in nytt sen träna lite på rummet. Kanske;) Bada ska jag med göra. Spännande att se hur håret blir sen,nu är det ju plattat och så. Jag har ju inte rakt hår precis.
Jag tror nog ändå att det blir en tablett först,så magen blir bättre. Fast bättre och bättre blir det inte alla gånger :(

Hej med er!

Kommentarer
Postat av: diana

Fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

2008-11-14 @ 15:33:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: diana

Fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

2008-11-14 @ 15:34:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack så mkt :)

2008-11-17 @ 10:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0