VILD!!!

Jag och Linda var på Nannes show på Rondo i Göteborg i lördags-15 November! Den va HUR BRA SOM HELST! Och det visste jag ju med för den delen att den skulle va. Och det håller jag fast vid! :D
Finns ingen så bra :) Man måste se den för att förstå,ja gilla henne skadar ju inte! Då kan det ju inte bli annat än bra. Men jag kan ju säga så mycket om att ser man den inte missar man verkligen något.

Vi hade bokat matplats så vi fick bord nr.20! WOW:) Mitt turnummer! Maten skulle ju med förbokas och ja det va spännande och se vad det var man hade beställt egentligen ; )
Det va faktiskt riktigt gott. Särskilt efterrätten satt ju inte fel!!!

 
                                             

En väldigt LYCKAD KVÄLL! Å jag får skriva mer om det sen :)

Kommentarer
Postat av: Janni

åå va mycke kul du är ute på ! =) kollar på nanne å sånt =) fiiin du va i håret här me !! =)

kramis !!

2008-11-18 @ 19:38:57
URL: http://yankeelady.blogg.se/
Postat av: Anonym

Å ud va roligt =). så fina ni är......

2008-11-19 @ 21:29:42
Postat av: Jenny

Tackar! Kan undra vem anonym är tro?

2008-11-20 @ 16:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0