Blackfisk!

Tjena!!! :)
Precis atit. Badat i vagorna idag och  deet  va harligt,synd nog sa har det varit molnigt idag. Men  anda sa varmt som tur ar. Har ocksa spelat tennis:) Har fatt skrivit lite kort idag med. Hittat en affar dar vi hittade mkt krimskramssaker och dar ska vi kolla nan dag sa man far kopt nat kul:)
Jossan va upe pa scenen igar pa danstavling med en  kille harifran...shit va kul:) Som jag skrattade! Tango,vals;rock n roll,salsa och magdans typ:) Dom kom tvaa av 4.

Imorn kommer Linda och  Billy! Langtar saaaa:)

Kraaamar i massor:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Vill bara säga att jag läst din blogg om käkoperationen. Jag gjorde den nu för 4 dagar sedan och vilken grej. Det är ingen lite operation! Känner mig som Miss piggy!

Du har skrivit så bra och min mamma o syster fick läsa den innan så de visste lite vad som skulle hända. Hur svullen man blir m.m. Vad man äter, hur man känner sig.

Verkligen bra skrivit! Tack igen! Hoppas du nu mår helt ok. Hälsningar Ida



2008-10-16 @ 21:27:19
URL: http://minkaktid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0