Hemma från Tunisien :(

Godmorgon!
Då är man tillbaks till det vanliga igen då. Inget kul. Nää,det känns faktiskt inte alls kul. Nu hade jag kunnat gjort vad som helst för att spola tillbaka tiden till...den 12 exempelvis. Då man satt där i den heta solen och värmen och väntade på att Linda&Billy skulle komma till Hotellet. Denna andra veckan gick så fort. Jag blev sjuk och det innebar ju att man fick ligga en del på rummet:( Attans :( Sån jäklans tur att Linda&Jossan fick tag på tabletter av två adra svenskar för annars vet jag inet hur detta hade blivit. Så det va ju otur. Kunde ju inte sola så mycket som man hade planerat och sen då fredagen och lördagen då jag hade blivit av med illamåendet iallafall så blev vädret mulet istället. Ja det är så typiskt:( Lite sol blev det på lördagen som tur var.
Nu snart ska jag försöka äta lite frukost för jag har inte varken kunnat få i mig eller haft matlust denna sista veckan. Kan ju säga så mycket som att jag har skitit ut det jämt:( :( :( Kräktes en gång med...bland det VÄRSTA JAG VET!
Känner mig ändå sugen på mat nu. Svensk mat. ÅH så gott:)

Jag kommer väl skriva mer senare nångång när jag är piggare och så:)  Tjingeling!

P.S - Jag vill vara brunare:( Det gör mig så arg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0