Mamma Mia!

God morgon! Uppe med tuppen idag! Fast jag vaknade redan klockan 05.30 och hade så ont i magen så jag va tvungen att gå upp och ta tablett. Låg och pinades ett tag och kunde givievis inte somna om.
    Igår var jag,syrran och mamma tillsammans med Linda och hennes mamma och kollade på Bio. Mamma Mia såg vi och den va ju bra. Men musiken gör ju så mycket. Var på bio för några dar sen och då såg jag och Linda Arn och den va ju också väldigt bra,om inte bättre ;-) Så det va väldigt trevligt!
     Men nu måste jag göra mig iordning för idag...ja idag ska jag till tandläkaren. Det kom jag nästan på igår. Dagarna har bara rusat fram och självklart har jag ju vetat jag ska dit på fredag(idag) då,men när det väl då va torsdag (igår) så kunde jag inet fatta att det redan va det. Men nu sitter man ju här då och ska dit...usch va ska jag säga idag tro. Hoppas det sägs nåt kul bara.
Vet inte om jag säga precis som det är att det knakar i käken när jag tuggar vilket INTE alls är så kul precis. Eller om jag ska hålla klaffen och låtsas som att allt är som det ska. Bra helt enkelt. I Don't know?
Det bästa är ju att va ärlig,men det är så svårt nu för det kanske är helt normalt att det är så och inte så farligt. Man vill ju gärna tro att det blir bra,det är inte så farligt. Bara bita ihop som det alltid varit med denna hela tandprocessen :S Haha!
Så jag får väl se,det kommer väl naturligt annars....

Ska kolla på en del grejer sen med till resan på söndag. Shit jag åker ju snart :) Hoppas ni får en bra dag! Kraaaaam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0