07:51

Jag är uppe tidigt idag. Kunde inte somna om. Katten skrek och ville ut. Därefter det,fyy vet ni vad jag såg på min vägg precis vid sängen. JO,en äcklig spindel men sån där liten kropp och LÅNGA ben :-O Usch! Nu ligger jag inte där mer. Nää! Jag är ändå trött,men jag får väl istället sätta igång att städa och börja tvätta eller jag vet inte. Känner mig väldigt seg och trött just nu. Nej,jag vet vad jag ska göra. Jag ska lägga in låtar på min mp3 tills imorn. Så är det fixat. Vart min mp3 nu är nånstans?!
Hejsvejs!




Kommentarer
Postat av: Ellen

hej. Jag måste bara undra. Vad du också svullen efter tio dagar?

Mina kirurger säger att svullnaden är som borta efter tio dagar. När jag ser mig själv i spegeln så ser jag så ful ut, fulare än innan.

Kan inte stänga munnen eftersom jag har någon skena i munnen. Sen ska min underkäke åka upp men det vill den inte göra. Seriöst, jag känner mig så ful.



Ansiktet är avlångare än förut, näsan är sned, munne är ful, kinderna är platta.

2008-09-12 @ 12:00:51
URL: http://karlssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0