Aldrig nöjd!

Hej! Varit i Varberg idag,åkte efter att morsan kom hem. Han bara in en snabbis på vägen dit i en skoaffär för jag hade sett ett par snygga skor där för ett tag sedan. Jo skorna fanns kvar men tyvärr inte min storlek. Bara stl som 40 och det är för stort för mig. 36 fanns nog med. Iallafall så fanns det ett par andra snygga. Jag talar om vanliga tennisskor typ. Vita och svarta fanns. Provade vita i stl.37 och visst dom satt bra och var både fina och sköna. Ändå va jag inte nöjd...provade samma i 38 och den satt med bra fast lite större då. Dom va inte för stora och dom andr ava inet heller för små. Hur skulle jag nu göra. Där satt mamma med och klockan va väl då mellan halv fem och fem när vi var där. Affärerna stänger ju desvärre 18 :( Visste inte hur jag skulle göra. Visst kunde jag köpa dom,men det hade varit en annan sak om dom inte va riktigt så dyra. Eller dyrt å dyrt,men tillräckligt mycket. Annars hade jag ju kunnat va lite mer inpulsiv. Så jag köpte dom inte...
Kollade sen i en annan affär men dock inte skor,det va allt jag hann med. Efter det så åkte vi till Celicia och hälsade på:) Kul!!!

Ska ju till Tandregleringen imorn. Känns som att det va längesen nu. Men kollade och det va fem veckor sedan har jag för mig. Nu har jag redan glömt det:O Vimsig som jag är. Undrar vad som kommer sägas och göras imorn där.
Så jag tänkte det att jag kunde kolla på skor där i Borås. Kanske hittar jag några som är bättre eller inga alls. Kansk tom ett par snygga men inet lika bra som dom andra jag hittade idag. Återstår att se.
Nu är det bara så att jag inte vet riktigt när jag ska åka för jag har ingen busstidtabell,försökt kolla här på internet men det är uselt tycker jag. Så jag och brorsan åker nog till mormor på morgonen. Nej,ja jag ska upp tidigt då ska jag säga. Måste sova nu snart...men iaf så kanske hon har tidtabell,har för mig det. Hoppas bara det går tåg då. Eller mamma ringer nog henne på morgon sa hon. Så får jag svar då om hon har. Man har ju noll koll nu när inte går i skolan, man åker ju varken åker buss eller tåg så ofta.

Ha det fint och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0