Åter kväll!

Dagarna går så fort. Nu är det redan söndag imorn och jag har inte alls gjort mycket idag. Eller jo det har jag väl egentligen. Mer än jag borde ha gjort. Fast jag har lite svårt för att ta det lugnt när jag väl är glad. Tur man är på bättre humör;)
Mitt öra är inte riktigt bra än,men det blir ju bättre. Ska ta droppar igen när jag går och lägger mig vilket får bli snart. Ska väl gå och borsta tänderna och göra mig klar. Kankse ser slutet av "Dansen" på 4:n innan jag går och lägger mig!? Får väl se om jag kommer såpass långt innan det väl hinner va slut ;)
Imorn måste jag ut och gå. Har inte blivit av nu idag då och inet igår heller för den delen. Bara vädret och att jag känner mig pigg så:)
Har lagat mat och tvättat,gjort lite i mitt "Marockoalbum" men tyvärr så börjar mina klisterlappar ta slut. Ajdå! Måste köpa nya men det får ju bli nästa gång jag drar till Gekås. Måste bli innan jag åker till Tunisien då. Finns en del grejer som måste handlas inför det. Jag längtar så nu. Nu är det bara 29 dagar kvar ;-D
Ni får sova så gott! Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan! Måste bara fråga en sak. Hur länge tog det för dig att se förändring i ansiktet? Nu har det gått fem dagar men ser fortfarande väldigt stor ut. Tänk liksom om man blir fulare!

Jaja. Längtar tills jag kan äta vanlig mat! haha

2008-09-07 @ 11:03:16
URL: http://karlssonellen.blogg.se/
Postat av: Celicia

det ska va

Det är inte i medvind utan i motvind som en drake lyfter! ;) heheh förlåt.

2008-09-21 @ 23:17:56
URL: http://celiciahallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0