En vecka kvar =D

Hej! Har precis badat och medans jag är på benen så passar jag på att skriva lite. Har legat vid tv:n hela dagen. Har så ont i halsen och är inet det minst pigg. Tycker jag mår litre illa nu med. Usch ja. Bara det går över fort så är det kanon ju. Kan ju bara inte bli sämre för nu är det ju exakt en vecka kvar. En vecka är ju väldigt snart...
Tänk att idag om exakt en vecka vid denna tiden så befinner man sig i Tunisien. Lite svårt att fatta och jag har inte fattat det än. Undrar vad man gör vid denna tiden. Kanske är man helt ifrån sig av allt tjatande. Tur man är rätt van och värre än Marocko kan det knappast bli. Fast kul på nåt vis med. Hoppas det är varmt bara och att man känner sig nöjd och glad. Riktigt glad. Att det är betydligt bättre än vad man trott och kunnat föreställa sig skulle ju va TOPPEN =) Allra roligast är ju att se själva HAVET och stranden. Hotellet med och rummet. Man får njuta av dessa dagar nu innan resan och njuta av att man faktiskt ska åka. Synd bara man är sjuk...  =(
         Nu är det iallafall bestämt och beställt taxfree för utresan. Jag,tillsammans med brorsan och syrran hade lite svårt för att få det gjort. Men när det väl va tvunget att fixa färdigt det så gick det rätt fort. Tror att det viktigaste är beställt iaf. Är det då något annat man hade velat ha mer så kan man ju ta det på hemresan lika gärna. Det blir nog bra tillslut.

Vaccinationen som jag skulle ta i fredags blev ju inte av. Det sket sig. Syskonen plus pappa var där och när vi stod där i receptionen så sa hon att det har blivit lite problem. Jenny,du har ju redan ett skydd från förra gången. Ja,jag hade ju redan tagit en dos. Så det fanns bara två vaccinationer. Alltså fick jag va utan och ska komma nån dag denna veckan och ta. Menmen,det är ju inget att göra åt. Så fort det kommit dit så kan jag ju åka dit och ta sprutan :) Men man vill ju gärna ha det gjort när man ställt in sig på det. Så enkelt är det ju.

Får återgå till soffan och vila mig.
♥ Kramar i massor ♥




Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan. Nu är skenan borta! Känns sjukt underbart!



Annars går et väldigt bra faktiskt. Har fått tillåtelse av kirurgen att börja äta ickeflytande mat, förutom sega och hårda saker. =) Är lite trött på de lättuggade som potatismos och allt. haha. ;)

2008-09-29 @ 16:14:50
URL: http://karlssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0