Första September!

Halloj! Jag väntar på att min mp3 ska bli fulladdat. ska ut och gå sen. Det blev aldrig av innan för då skulle här lagas mat.
Då har det gått och blivit September nu då redan. Man kan inet säga annat utan att det gåt fort. Jag tycker det rusar iväg. Fast nu står det mesta rätt slilla. Vill det ska bli Oktober så man kan få åka på semester. Men samtidigt vill man ju njuta av alla dagar såhär innan och veta att man ska göra nåt kul framöver. Snart är ju det faktiskt också över..nej så får man inet tänka.
Denna månaden kommer det va en del grejer att göra. Har saker som måste fixas.
Nu på onsdag ska jag till Tandläkaren. Oj va längesedan det kändes som jag var där nu sist. Ja det va nog 5-6 veckor sedan. Fast det är ju inte för andra som inte är så vana att gå till tandläkaren,men för min del som varit där ofta och särskilt nu efter operationen kan ju det kännas lite länge. Eller så har la inet tidn gått så fort som jag trott då =) Äh,tiden har gått fort...nu bestämmer jag det.
Ska va där redan vid tio så jag måste se om det finns tåg som passar. Nu har jag ju ingen tidtabell heller men får väl höra med syrran vilken tid tåget går som förhoppningsvis brukar gå då när hon ska iväg til skolan. Jag ska försöka få med mig brorsan dit. Har fjäskat med att vi kan gå till MacDonalds vilket han gillar,så vi får väl se. Roligare det än att dra dit själver ;-) Faktiskt!
Å han är ju hemma så varför inte.
Ska på en liten resa veckan efter det till Åland..eller Stockholm blir det ju först med buss och sen Kryssning två dar. Det ska bli väldigt kul och det ser jag enorm fram emot ;-)
Snart fyller ju mamma år med denna månaden också...Så i slutet av månaden så måste jag ta min Vaccination för andra gången. Ska ju fylla på med en andra dos. Syskonen skulle med ta den då sa dom på vårdcentralen så det va ju bra det.
Det är en del grejer jag måste handla med nu innan resan och allt...så det finns ju att göra.
Joo nu Celicia ska jag inet glömma det! Jag ska ju på Vild-Nanne i slutet av September med henne! Premiären,det sk aju bli askul!! Oj va kul! :D Det får vi se fram emot Celicia,fast det tror jag ju redan du gör =)
            Idag hade jag och mamma BESTÄMT att vi skulle åka till Varberg för mamma va ledig idag. Den enda dagen dessutom. Jag skulle till Celicia en sväng. Lämna hennes paket osv. Sen skulle jag till en affär för att kolla på ett par skor. Behöver ett par enkla att gå i dels allmänt med också för Tunisien ifall man går mycket där. Hittade ett par för ett tag sedan som va ganska snygga om jag inte minns helt fel :-S Men nu kan ju dom va slut lika gärna. Då får jag väl kolla i Borås. Så just därför MÅSTE jag till Varberg INNAN onsdag då jag ska till tandis. Så idag passade så bra att åka. Men som vanligt så är det ju alltid någon som ringer tidigt på morgonen och jag vaknar till med värsta hjärtklappningen för min telefon ringer så det ekar känns det som. Då får jag för mig att det är till mig och jag ska jobba. Fasen så hemskt!
Då var det givetvis så att mamma skulle jobba. Jäkla skit! Så kommer hon till mig och säger: Jag ska jobba Jenny. Tala om att blir besviken och sårad. Vi hade bestämt. Men äch! Nu MÅSTE vi ta det imorn helt enkelt. Finns ingen återvändo ska jag säga till henne. Hade också behövt köpa förvaringsboxar eller vad det heter. Så kan jag börja lite lätt med att röja ur skåp här hemma...
Jaja,men det fixar väl sig hoppas jag:)
             Måste säga en sak. Nu när vi åt Middag innan så när jag nästan hade ätit klart och höll på att tugga. (vilken lyx det är) ;-) så helt plötsligt så knakade det till. Det var som om käken gick ur led eller något på vänstra sidan. Det är INTE trevligt sk ajag tala om. Obehagligt är det. Så är man nästan fast för man vågar inte gapa. Då tänker man sp tillbaka hur det va då när man inte ens kunde gapa. Jag fick tårar i ögonen. Aj,det va inte kul. Knak,knak,knak. Mamma sa: Neeej ska jag ringa efter dom så dom får kolla till det.
Men jag vet inte,det kanske är helt normalt. Nä,nu måste mp3:n va färdigladdad så jag kommer ut nångång. Tar ca en timma eller nja lite mindre. Måste bada sen med och fixa lite grejs...

PussPusssss!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hejsan!

Imorgon är det operation som gäller för mig. Hålla alla tummar för mig! =)

2008-09-01 @ 20:57:14
URL: http://karlssonellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0