Mycket på en gång...

Började dagen med ett besök i Borås med mamma och brorsan. Får korta ner det jag egentligen skulle skrivit mer om,men just nu hinner jag inte. Måste verkligen sova!! Ska upp tidigt imorn...
Fick lära mig ge spruta om det skulle va så att det händer nåt med brorsan när vi är utomlands. Skriver mer om det....imorn!
Sen gjorde vi lite ärenden. Hämtade smörgåstårtan vi skulle ha på kalaset, för vi har haft kalas för mamma ikväll :) Trevligt! Inte så stor grej av det hela,men det va kul. Ganska:/
Kollade på tv gjorde jag;-) Haha! Tog lite kort med syrran,så vem vet,kanske lägger jag in nåt tomorrow. Mormor kunde inet komma för nu har hon blivit så förkyld. Hon va här häromdagen och mamma är förkyld nämligen så det är väl därifrån hon fått det..tyvärr. Det va synd. Själv som tur är har man klarat sig bra.

Ska somsagt upp tidigt. Göteborg blir det imorn. Nä oj va klockan rusar iväg. HÖRES!!!  GODNATT med eeer!!!  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0