Örondroppar!

Snart ska jag sova. Tänkte bara jag skulle skriva lite medans jag satte mig här. Är så trött och det ska bli gott och sova nu. Hoppas jag får sova för mitt onda öra bara. Jag var ju på apoteket somsagt. Hämtade ut mitt recept. Blev lite förvånad för man vet ju inet hur mycket själva medicinen kostar när jag får ut det. Men det var en stackars liten tub för över 100 kr. Ska ta dessa droppar tre gånger om dagen. Hur länge vet jag inte. Stod varken på förpackningen eller någon som gett besked om.
Pencillin-aktigt var det. Så nu ska väl detta bli bra hoppas jag för det är då inte så kul. Svullet!! Aj va ont det gjorde när hon skulle kolla mig i örat. Jag ryckte ifrån för det gjorde ju asont! Det va tydligen något i hörselgången. Infekterat. Trumhinnan! Jag är ju rätt vimsig,kommer aldrig ihåg det jag SKA komma igåg. Inte just i sådana tillfällen:( Tyvärr ;) Hii! Inflammation! Man kan nästan förklara det som att det blivit eksem i örat...det kliaaaar..
Sen köpte jag skor=) Äntligen är det med fixat. Har inte kollat på dom än sen jag kom hem,hade lite problem där med vilka jag skulle ta. Det stod mellan två olika. Jag kan ju aldrig bestämma mig. Det är inte lätt ju när båda är lika fina.

Nattinatti säger jag för nu ska jag sova! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0