Outsiders!

Visst är det konstigt. Så fort jag skulle ge mig ut på promenad och hade tagit på mig skorna och precis då kom regnet:O Jag tränade lite ute på gräsmattan istället. Sprang här fram och tillbaka och trixade lite med fotbollen ;-) Fotboll ÄR kul!! Öven om jag inte spelar...längre. Jag och brorsan spelade. Han stod i mål.

Men det var inet det jag skulle skriva om utan istället om programmet Outsiders. Jag fick händelsevis syn på att det programmet var och var bara tvungen att se på det. Men jag höll ju på att svimma. Det va en kille som dom satte i krokar i och skulle hissas upp  60 meter i luften. När dom skulle sticka eller trycka i dom har krokarna då höll jag på att svimma. Hur kan man utsätta sig för nåt sånt:S Där kan ju verkligen tala om rejäl smärta. Fyy faaan va ont. Jag riktigt känner hur ont det gör. Jag skulle ju aldrig utsätta mig för nåt sånt. Men visst va det kul för honom att han klarade det och det förstår jag ju att han är stolt för det. Grattis till honom :D Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0